Szkoła policealna

Moda męska, buty, zakupy, rabaty, przeceny.
Awatar użytkownika
tadamka

Szkoła policealna

Post autor: tadamka »

Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kandydaci/zarza ... 259,54,259 a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.

stawka wibor sierpień 2012
Awatar użytkownika
tomasz901

Re: Szkoła policealna

Post autor: tomasz901 »

Dla mnie zdecydowanie studia, ponieważ podoba mi się taki kierunek, na którym trzeba zdobyć wiedzę i wiem, że będzie to bardziej możliwe na studiach. Sprawdzałem wiele uczelni, ale chyba zdecyduję się studiować tutaj w Warszawie, grafikę komputerową.
Awatar użytkownika
toska

Post autor: toska »

Jak dla mnie są to przydatne sugestie. Zdecydowanie można na nich polegać.
(...) czas odmierzają tylko ci, których dni są policzone.
Awatar użytkownika
Ruzia

Post autor: Ruzia »

Moja córka wybiera się do szkoły policealnej i w dodatku jeszcze pracuje. Chciałabym ją troszkę odciążyć i pokupować na przykład niezbędne artykuły papiernicze, które jej się przydadzą na zajęciach. Przeglądając internet, trafiłam na taką ofertę na Ceneo https://www.ceneo.pl/Artykuly_papiernic ... ka_Pad.htm . Co sądzicie o takich kołozeszytach i notesach? Myślę, że jej się przydadzą do robienia notatek.
Robaczek

Post autor: Robaczek »

Moim zdaniem po liceum najlepiej wybrać się na jakieś wartościowe studia. Co powiecie na taki kierunek jak user experience design o którym mowa na stronie podyplomowe.wse.krakow.pl/ux-business-design. Kierunek ten oferuje Wyższa Szkoła Europejska z Krakowa i cieszy się on coraz większą popularnością. Trudno się dziwić - bez wątpienia jest to kierunek z przyszłością ;)
Awatar użytkownika
AbiUbu

Post autor: AbiUbu »