Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kandydaci/zarza ... 259,54,259 a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.
stawka wibor sierpień 2012
Szkoła policealna
Moda męska, buty, zakupy, rabaty, przeceny.
- tomasz901
Re: Szkoła policealna
Dla mnie zdecydowanie studia, ponieważ podoba mi się taki kierunek, na którym trzeba zdobyć wiedzę i wiem, że będzie to bardziej możliwe na studiach. Sprawdzałem wiele uczelni, ale chyba zdecyduję się studiować tutaj w Warszawie, grafikę komputerową.
- Ruzia
Moja córka wybiera się do szkoły policealnej i w dodatku jeszcze pracuje. Chciałabym ją troszkę odciążyć i pokupować na przykład niezbędne artykuły papiernicze, które jej się przydadzą na zajęciach. Przeglądając internet, trafiłam na taką ofertę na Ceneo https://www.ceneo.pl/Artykuly_papiernic ... ka_Pad.htm . Co sądzicie o takich kołozeszytach i notesach? Myślę, że jej się przydadzą do robienia notatek.
-
Moim zdaniem po liceum najlepiej wybrać się na jakieś wartościowe studia. Co powiecie na taki kierunek jak user experience design o którym mowa na stronie podyplomowe.wse.krakow.pl/ux-business-design. Kierunek ten oferuje Wyższa Szkoła Europejska z Krakowa i cieszy się on coraz większą popularnością. Trudno się dziwić - bez wątpienia jest to kierunek z przyszłością 

- AbiUbu
Bardzo fajną opcją po szkończeniu szkoły policealnej są dedykowane studia, realizowane przez uczelnia prywatna Kraków. Dzięki temu nawet wtedy, gdy metryka na to nie wskazuje, mamy szansę na uzupełnienie naszej edukacji.
- Milena
Oczywiście, że studia zaoczne to dobra decyzja - można od razu zdobywać jakieś doświadczenie zawodowe.