Usługi Remontowo-Budowlane Cezary Jeziorski

W tym dziale wymieniamy się opiniami o firmach oraz ich produktach. Śmiało dodaj coś od siebie.
Witosław

Usługi Remontowo-Budowlane Cezary Jeziorski

Post autor: Witosław »

Cześć, czy wiecie jak pracuje się w tej firmie? Macie jakieś doswiadczenia?
luna30

Re: Usługi Remontowo-Budowlane Cezary Jeziorski

Post autor: luna30 »

Na pewno warto tutaj wspomnieć o firmie https://rastool.pl/pl/c/Narzedzia-diamentowe/15 . Jak będziecie potrzebować jakiekolwiek narzędzia, sprzęty do przeprowadzania różnych prac remontowych, to tam znajdziecie. Mój brat niedawno tam kupował narzędzia diamentowe i jest bardzo zadowolony.
szymina

Re: Usługi Remontowo-Budowlane Cezary Jeziorski

Post autor: szymina »

Remontowanie jest dla mnie naprawdę trudne i dlatego sobie sprawdzam różnego rodzaju kwestie, ale jeśli mam być szczera, to zastanawiam się, jaka szyba do kuchni na ścianę będzie idealna. Nie znam się na tym, ale jednak chcę na coś po prostu postawić. Może jednak mi coś w tym po prostu podpowiecie?
Deysi

Re: Usługi Remontowo-Budowlane Cezary Jeziorski

Post autor: Deysi »

Dziękuję za takie namiary. U nas decyzja o budowie domu została podjęta ot tak i dlatego mam na oku właśnie tego rodzaju https://www.mgprojekt.com.pl/hiacynt-5 projekty. Wiecie może, jak to ma wyglądać w rzeczywistości, jeśli chodzi o prawdziwy kosztorys?
miekcia

Re: Usługi Remontowo-Budowlane Cezary Jeziorski

Post autor: miekcia »

W sumie interesuje mnie naprawa ubytków w betonie , ale prawdę mówiąc, sama nie mam pewności, co w tym obszarze zrobić. Wiecie, mimo wszystko mocno mnie to ciekawi. Jak w ogóle widzicie niektóre możliwości? Naprawdę mnie to ciekawi i jestem chętna, abyście mi podpowiedzieli, jak to wygląda.
moniuszka

Re: Usługi Remontowo-Budowlane Cezary Jeziorski

Post autor: moniuszka »

Myślę, że skoro jesteśmy przy temacie budowy, to warto też wyróżnić takie firmy jak BetBlok. U nich znajdziecie