Program lojalnościowy dla klientów - tak czy nie?

Inne tematy.
garść

Program lojalnościowy dla klientów - tak czy nie?

Post autor: garść »

Czy programy lojalnościowe w niedużych biznesach mają sens? Mam butik i oprócz tego zajmuję się sprzedażą w internecie. Czy można to jakoś połączyć, aby obejmować klientów stacjonarnych i internetowych?
wąsik90

Re: Program lojalnościowy dla klientów - tak czy nie?

Post autor: wąsik90 »

Jak zgłosisz się do specjalistów, którzy takie programy organizują to na pewno to się uda połączyć. Organizacja programów lojalnościowych i motywacyjnych to nie taka prosta sprawa. Zgłoś się lepiej do specjalistów w tym zakresie. Mojej koleżance pomagała firma i360. Bardzo mili ludzie, tak jej wszystko ogarnęli, że bardzo była zadowolona z efektów. Dowiesz się więcej od nich samych ;) Pozdrawiam
JoannaSz

Re: Program lojalnościowy dla klientów - tak czy nie?

Post autor: JoannaSz »

Oczywiście, że tak i jak najbardziej da się programem lojalnościowym objąć zarówno klientów robiących zakupy stacjonarnie jak i online. Przeczytaj poradnik zamieszczony na stronie https://www.szkola-ryzyka.pl/jak-progra ... -sprzedaz/ a sam/a się przekonasz. No i dowiesz w jaki sposób program lojalnościowy pomaga w zwiększeniu sprzedaż. Generalnie chodzi o budowanie długofalowych relacji z odbiorcami, zachęcenie ich do tego aby robili u Ciebie zakupy coraz częściej otrzymując np. punkty wymieniane na nagrody albo zniżki.
ODPOWIEDZ